E-Mail Marketing – Άμεση & Στοχευμένη Επικοινωνία με Κοινό & Πελάτες

Είδαμε ότι η άποψη της σύγχρονης ιντερνετικής αγοράς για το Content Μarketing είναι «Content is King». Η άποψή της για το E-mail Marketing είναι «E–Mail is Gold» και είναι εξίσου ενδεικτική, μιας και το e–mail εξασφαλίζει επικοινωνία με τους υπάρχοντες πελάτες και το υποψήφιο κοινό σας προσωπικά και άμεσα!
Το e-mail marketing δίνει τη δυνατότητα μετάδοσης πλήρους μηνύματος από πλευράς επιχειρηματία, σε ένα μέσο που η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών internet χρησιμοποιεί καθημερινά.
Τα βασικά πλεονεκτήματα ενός e–mail ως μέσο ηλεκτρονικής διαφήμισης είναι:
- Χαμηλό κόστος
- Δυνατότητα εξατομίκευσης για κάθε περίπτωση – καλλιέργεια πελατειακής σχέσης & αυξημένες πιθανότητες προσέλκυσης
- Η παλαιότητα και η παγκόσμια επικράτηση του e–mail ως βασικού μέσου επικοινωνίας, αλλά και προσωπικών στοιχείων. Το e-mail είναι το βασικότερο μέσο δικτύωσης από το ξεκίνημα του internet, ενώ ο έλεγχός του έχει γίνει κομμάτι της καθημερινής ρουτίνας των χρηστών.
Τα παρακάτω στατιστικά, επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα και τη μαζική επικράτηση του e–mail account ως μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης:
E-mail Marketing Stats
- To 54% των e-mail που στέλνουν επιχειρήσεις είναι στα πλαίσια E-Mail Marketing
- 91% των καταναλωτών ελέγχουν τα e-mail τους σε καθημερινή βάση
- 74% των καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα μέσω e-mail
- 66% των καταναλωτών έχουν πραγματοποιήσει αγορά διαδικτυακά μέσω μηνύματος e-mail marketing
Κατατοπιστικό, αλλά και ελκυστικά διατυπωμένο Θέμα:
- Όλα είναι «θέμα» πρώτης εντύπωσης και η πρώτη εικόνα ενός e-mail στον παραλήπτη, είναι το Θέμα του. Αυτό είναι που θα τραβήξει την προσοχή του παραλήπτη και θα τον πείσει να ανοίξει το e-mail. Η τελευταία τάση του E-Mail marketing μάλιστα, είναι η προσθήκη ανάλογων εικονιδίων (emoticons/emoji) στη Γραμμή Θέματος.
Ενδιαφέρον Περιεχόμενο, που εκφράζει ακριβώς το νόημα που θέλετε να περάσετε:
- Είπαμε, «Content is King» και το σώμα ενός e-mail ή newsletter αποτελεί επίσης περιεχόμενο. Οπότε, θα πρέπει να έχει την κατάλληλη δομή και στοιχεία για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του παραλήπτη, να περάσει με επιτυχία το μήνυμα σας στο κοινό σας, και να του προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης ενέργειας και αλληλεπίδρασης (Call to Action), ιδανικά με κάποιο κίνητρο/προσφορά.
