Digital Marketing

Digital Marketing

Η αλυσίδα που σας συνδέει με το κοινό σας : Δυνατή & Ευέλικτη!

Όπως όλοι γνωρίζουμε, διανύουμε την εποχή της παγκοσμιοποίησης, σ’έναν κόσμο-παγκόσμιο χωριό. Η συνεχής σύνδεση των ανθρώπων ανεξαρτήτως γεωγραφίας και συνόρων, εντείνεται και εξελίσσεται ακόμη περισσότερο με την επικράτηση του διαδικτύου, της προηγμένης τεχνολογίας και της ροής της πληροφορίας.

Τι σημαίνει αυτό για τον επιχειρηματία;

Τι σημαίνει όμως πρακτικά αυτό για τον επιχειρηματία και τον διαφημιστή;

Σημαίνει περισσότερα οφέλη μέσω του Διαδικτύου & του Digital Marketing:

  • Περισσότερα Μέσα & Τρόποι Προβολής

  • Σε Περισσότερους Δυνητικούς Πελάτες

  • Πιο Άμεσα και Γρήγορα

  • Με Περισσότερη Εξειδίκευση

Τι είναι το Digital Marketing;

Digital Marketing είναι η χρήση των δυνατοτήτων που μας παρέχει το internet και τα εργαλεία του, για τη δημιουργία διαδικτυακής έδρας και εικόνας της επιχείρησής μας. Ο Σκοπός που επιτυγχάνεται είναι τριπλός:

  • Η επιχείρησή μας γίνεται ανά πάσα στιγμή προσβάσιμη και ορατή σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό.

  • Μπορούμε να τη διαφημίσουμε ευρέως μεν, αλλά σε ειδικά στοχευμένα κοινά, αποκτώντας πελάτες και εξοικονομώντας χρήματα.

  • Επιτυγχάνουμε αύξηση της αξιοπιστίας και αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής μας, μέσω της διαδικτυακής μας παρουσίας.

Η Αλυσίδα του Digital Marketing

Πρακτικά, το Digital Marketing αποτελεί ένα σύνολο ενεργειών και αφορά όλο το φάσμα του διαδικτύου (Ιστότοπος, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, E-mail, Αναζήτηση Google, Καμπάνιες επί Πληρωμή & Οργανικά Αποτελέσματα).

Στόχος είναι η συντονισμένη και πλήρης παρουσία και προώθηση μιας επιχείρησης στο internet.

Τα Μέσα επίτευξης του στόχου αποτελούν τους κρίκους της αλυσίδας του Digital Marketing και είναι τα εξής:

Πρώτο και βασικό βήμα για μια συνολική διαδικτυακή παρουσία και την εφαρμογή επιτυχημένου marketing, είναι η δημιουργία πλήρους και κατάλληλα δομημένου ιστότοπου (site).

To site αποτελεί τη διαδικτυακή έδρα και βιτρίνα μιας επιχείρησης σε όλα τα επαγγελματικά επίπεδα: από την εταιρική δραστηριότητα, μέχρι τη λιανική πώληση.

Το «χτίσιμο» ενός site προβλέπει και ικανοποιεί από τις πιο βασικές, ως τις πιο περίπλοκες ανάγκες της διαδικτυακής διαφήμισης της επιχείρησης.

Ένα σωστά σχεδιασμένο site (δομή, ροή και περιεχόμενο) λειτουργεί ως:

  • Aρχική διαφήμιση επωνυμίας, προϊόντων και υπηρεσιών.

  • Σημείο άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη.

  • Πρώτη ύλη & προϋπόθεση για αποτελέσματα τόσο από προωθητικές ενέργειες όσο και από οργανικής άποψης.

Στα πλαίσια λοιπόν του σωστού web design και development, ο διαφημιστής/e-marketer, θα εφαρμόσει πρακτικές Search Engine Optimization, για να επιτύχει τη βέλτιστη προβολή της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης και να θέσει τις βάσεις για το ανάλογο Marketing.

Θα σχεδιάσει τη ροή και την προβολή της πληροφορίας, με σκοπό να καθοδηγήσει τον υποψήφιο πελάτη να ξεκινήσει επαφή με την επιχείρηση. Και θα δημιουργήσει και προωθήσει κατάλληλα το σωστό και πιο ελκυστικό περιεχόμενο (copywriting & blog), που θα δημιουργήσει ενδιαφέρον στο κοινό και αξιόπιστο προφίλ της εταιρείας (Content Marketing).

Στα πλαίσια του Content Marketing εντάσσεται και η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και του Social Media Marketing. Τα Social Media εξασφαλίζουν άμεση προβολή και επικοινωνία με το κοινό. Δίνουν τη δυνατότητα ενασχόλησης του κοινού με μια επιχείρηση και τη δυνατότητα να τη γνωρίσουν καλύτερα, πράγμα που ενισχύει το κοινωνικό προφίλ και την αναγνωρισιμότητα μιας εταιρείας. Ο e-marketer σχεδιάζει στρατηγικές, οι οποίες:

  • Δημιουργούν και ενισχύουν το εταιρικό προφίλ του διαφημιζόμενου στα Social Media, μέσα από οπτικό υλικό, οργανικά ποστ και στοχευμένες καμπάνιες επί πληρωμή.

  • Συνδέουν το κοινό με την επιχείρηση, τροφοδοτούν τη επισκεψιμότητα και ενισχύουν την εταιρική αναγνωρισιμότητα και την επίτευξη εμπορικών στόχων.

Στο πλαίσιο της στοχευμένης διαφήμισης μέσω Καμπανιών, ο e-marketer μεταχειρίζεται τα μέσα του Search Engine Optimization και τα κατάλληλα εργαλεία της Google για το Σχεδιασμό, την Εφαρμογή και Βελτιστοποίηση στοχευμένων PayPerClick (PPC) Καμπανιών. Αυτές είναι Καμπάνιες Google AdWords, που αξιοποιούν το ευρύτατο πεδίο του κοινού αναζήτησης της Google, με δυνατότητες εξειδικευμένης στόχευσης στο κοινό που επιθυμούμε και χρέωση μόνον ανά κλικ και όχι με τη συνολική προβολή.

Όλες οι παραπάνω ενέργειες οδηγούν στη διαφήμιση μιας επιχείρησης, στην απόκτηση κοινού και στην αυξανόμενη επισκεψιμότητα στο εταιρικό site. Κάθε επίσκεψη, ανάλογα τους στόχους μας, μπορεί να οδηγήσει σε αγορά προϊόντος/υπηρεσίας ή σε άμεση συλλογή στοιχείων επαφής υποψήφιων πελατών. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζεται το ξεκίνημα μιας προσωπικής πελατειακής σχέσης μέσω αποστολής Newsletters και εφαρμογή εξειδικευμένων E-mail Campaigns (Email Marketing).

O e-marketer παρακολουθεί τα αποτελέσματα σε όλο το φάσμα του Digital Marketing, συλλέγει δεδομένα και τα αξιολογεί, μέσω του Google Analytics. Εκεί καταγράφονται όλα τα μετρήσιμα αποτελέσματα και ο διαφημιστής εξάγει συμπεράσματα, διαπιστώνει τάσεις και χρησιμποιεί τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσει τις ενέργειές του.

Έχετε ερωτήσεις; είμαστε εδώ να απαντήσουμε σε κάθε ερώτημα!
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.






Ενδιαφέρομαι για

Σχεδιασμό SiteWeb DesignSearch Engine OptimizationContent MarketingPay-Per-Click (PPC)Social MediaE-mail MarketingAnalytics & OptimizationTraining


[recaptcha]