Δωρεάν ανάλυση SEO τα αποτελέσματα του project έκρυβαν εκπλήξεις!!!
Η Δωρεάν ανάλυση SEO με ΔΩΡΟ την προσαρμογή των website τους για 2 νικητές έληξε 5/10/2018. Ωστόσο, για εσάς που δεν προλάβατε την προσφορά μας, μπορείτε να μας ζητήσετε απλώς την ανάλυση του website σας δωρεάν (δείτε εδώ) .
Όσοι πήραν μέρος στη προσφορά μας, αναλύθηκε το site τους πολύπλευρα. Πήραν την αναφορά μας και αναμένουμε να δούμε με ανυπομονησία ποιοι θα προκριθούν στα επόμενα levels. Μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου θα έχουμε τους τυχερούς νικητές. Αυτοί θα κερδίσουν μια Full προσαρμογή του Website τους.
Την φόρμα δήλωσης συμμετοχής στη προσφορά αυτή την είχαμε ανοιχτή εδώ και ένα μήνα. Τα συμπεράσματά μας αρκετά, άλλα αναμενόμενα, άλλα μας εξέπληξαν.
Αρχικά αυτό που μας εξέπληξε είναι ο αριθμός των αιτήσεων. Οι αιτήσεις που λάβαμε ήταν λιγότερες απ’ ότι περιμέναμε. 36 website δήλωσαν συμμετοχή με δικό μας όριο τα 50 κατά τι λιγότεροι δηλαδή!! Το γεγονός αυτό ήταν εντυπωσιακό για εμάς, καθώς απλά προσφέραμε Δωρεάν ανάλυση SEO και οι αιτούντες δεν θα είχαν καμία απολύτως υποχρέωση.
Σε αυτό το σημείο και όσο οι μέρες περνούσαν και οι αιτήσεις δεν ανέβαιναν περισσότερο. Σκεφτήκαμε πως ίσως αρκετός κόσμος δεν γνωρίζει τι ακριβώς είναι αυτό που προσφέραμε. Δεν ξέρει τι είναι το SEO ή απλά το έχει ακουστά αλλά δεν ξέρει ακριβώς πως και πόσο μπορεί να τον βοηθήσει.
Ερχόμαστε τώρα στις αναλύσεις που κάναμε.
Ανυπομονούσαμε για αυτή τη στιγμή. Θέλαμε και εμείς οι ίδιοι να δούμε τι λείπει συχνά από τις ιστοσελίδες και σε τι δεν υστερούν οι περισσότερες. Κάναμε 4 αναφορές με γνωστά εργαλεία της αγοράς και 8 ελέγχους ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα του κάθε website.
(o σχετικός συνοπτικός πίνακας αποτελεσμάτων)
Μάθετε ότι δεν γνωρίζατε για το website σας!
Μια Δωρεάν υπηρεσία που σας επιτρέπει να βελτιώσετε την γενική απόδοση του website σας. Αναλύουμε το website σας με 4 εργαλεία και επισημάνουμε τυχόν προβλήματα σε 8 κρίσιμους τομείς μεταξύ των οποίων SEO, ταχύτητες, ασφάλεια, social κ.α..
Κανένα website δεν ήταν SEO Friendly!!!
Ο πρώτος έλεγχος του Δωρεάν ανάλυση SEO αφορούσε τον ορισμό των tags στη σελίδα. Το πιο βασικό κομμάτι, η αρχή, το σημείο εκκίνησης ας πούμε για να ξεκινήσουμε να κάνουμε SEO friendly ένα site. Έτσι κι αλλιώς η Google είναι μια μηχανή, ένα ρομπότ (καλά όχι μόνο) όπως θα λέγαμε για να καταλάβει κάποιος που δεν γνωρίζει πολλά. Αυτό σημαίνει πως όταν κάποιος ψάχνει κάτι και γράψει μια δυο λέξεις η μηχανή αναζήτησης θα του εμφανίσει τα sites που έχουν αυτές τις λέξεις σημαντικά ορισμένες στο περιεχόμενό τους.
Αυτά είναι τα λεγόμενα tags, αυτός είναι ο τρόπος να κάνουμε σημαντικές για τη Google κάποιες λέξεις μέσα στο περιεχόμενο ενός site.
Ε λοιπόν αυτά τα tags που τόσο σημαντικά είναι, ανακαλύψαμε πως κανείς δεν τα χρησιμοποιεί σωστά. Για την ακρίβεια, από όσους δήλωσαν συμμετοχή στη προσφορά μας, το 100%, είχαν λάθος ρυθμισμένα tags στις σελίδες τους.
Mobile friendly, security, speed το τρίδυμο για ενίσχυση των αποτελεσμάτων σας !!!
Ο δεύτερος έλεγχος που κάναμε ήταν για το κατά πόσο οι σελίδες που αναλύσαμε λειτουργούσαν σωστά σε κινητές συσκευές.
Το 100% πάλι των συμμετεχόντων είχαν σελίδες που ήταν συμβατές με κινητά και tablets. Μπορεί σε κάνα δυο να υπήρχε κάποιο μικρό πρόβλημα σε κάποια σημεία, αλλά η γενική εικόνα ήταν προσαρμοσμένη για μικρότερες οθόνες σε όλες τις περιπτώσεις που πέρασαν από τα χέρια μας.
Επόμενοι έλεγχοι γίνανε για την ασφάλεια του κάθε site. H Google δε θεωρεί ασφαλή ιστότοπο πλέον όποιον δεν διαθέτει SSL, παρ’ όλα αυτά SSL διέθετε το 69,7% των συμμετεχόντων.
Ακόμα έλεγχος έγινε για πιθανά κακόβουλα λογισμικά, όπου μπορεί να έχουν προσβάλει το 18,2% των σελίδων που ελέγξαμε.
Η ταχύτητα που φορτώνουν η σελίδες. Πλέον με τα καινούρια δεδομένα της Google, λαμβάνεται σημαντικά υπόψη ο χρόνος διάρκειας φόρτωσης της κάθε σελίδας στα κινητά. Δηλαδή αν κάποιο site αργεί να φορτώσει σε κινητή συσκευή έχει λίγες πιθανότητες να βγει ψηλά στα αποτελέσματα της αναζήτησης ακόμα και στους επιτραπέζιους υπολογιστές!! (Ιούλιος 2018).
Ο μέσος όρος φόρτωσης ταχύτητας σε κινητές συσκευές των σελίδων που αναλύσαμε βρίσκετε στο 59%, ενώ σε σταθερούς υπολογιστές στο 70%. Πρόβλημα που τα περισσότερα sites πρέπει να λύσουν. Για την ακρίβεια ο χρήστης πρέπει σε 3 ή 4 δευτερόλεπτα να μπει στο website. Όσο εντυπωσιακό και να είναι το περιεχόμενο της σελίδας, με σκοπό να κερδίσει το χρήστη, θα το “χάσει” γιατί απλά ο χρήστης δε θα μπει για να τα εκτιμήσει.
Ελάχιστα website ήταν SOCIAL 100% Friendly!!!
Η ανάλυση SEO δεν έμεινε στους συνήθεις ελέγχους, προχωρήσαμε ένα βήμα ακόμα. Η επισκεψιμότητα των σελίδων που αναλάβαμε να αναλύσουμε ήταν μια έκπληξη για εμάς.
Αρχικά να αναφέρουμε πως το 21,2% δεν αναγνωριζόταν από Similar Web, δηλαδή το εργαλείο που μετράει την επισκεψημότητα ενός site. Αυτό δηλαδή μας δείχνει πως το 21,2% των σελίδων που πέρασαν απ τα χέρια μας σε αυτό το project, έχει πολύ χαμηλά επίπεδα επισκεψημότητας.
Παρ’ όλα αυτά αυτό που μας εξέπληξε είναι πως μεγαλύτερο ποσοστό καταλαμβάνει η επισκεψιμότητα από αναζήτηση και όχι από άλλες πηγές. Αυτό το γεγονός είναι ελπιδοφόρο, γιατί ούτως ή άλλως αυτό επιθυμούν όλοι, να έχουν επισκέψεις στο site τους χωρίς να χρειάζεται να πληρώνουν καμπάνιες διαφημίσεων. Αυτό είναι και ο σκοπός του SEO.
Δεύτερη θέση καταλαμβάνει η επισκεψιμότητα από direct πηγές με ποσοστό 15,1%. Δηλαδή χρήστες που επισκέπτονται κατευθείαν το συγκεκριμένο site. Στη τρίτη θέση στο 9% είναι η επισκεψιμότητα μέσω των social media.
Το ποσοστό της επισκεψιμότητας μέσω των social media το δικαιολογήσαμε μόλις κάναμε τον έλεγχο λειτουργικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των site.
Ελάχιστα από αυτά είχαν σωστά buttons για κοινοποίηση ή like σε social media. Σε ποσοστό 27,3% δεν διέθεταν κουμπιά follow button.Σε ποσοστό λιγότερο των μισών site που ελέγξαμε (45,4%) διέθεταν share buttons σε έστω ένα μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Το υπόλοιπο 54,6% χάνει την ευκαιρία κάποιος χρήστης να κάνει εντελώς δωρεάν διαφήμιση στη σελίδα πατώντας απλά ένα κουμπί.
Το περιεχόμενο ενός site θεωρείται ο βασιλιάς!!
Λέγοντας περιεχόμενο εννοούμε κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, διαγράμματα, και γενικότερα ό, τι περιέχει ένα site. Γιατί όμως θεωρείτε βασιλιάς; Όσο πιο πλούσιο περιεχόμενο έχει ένα site, το οποίο συμφωνεί νοηματικά με τα tags που αναφέραμε παραπάνω, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να βγει ψηλά σε μια αναζήτηση. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης θα μπει στο site και θα βρει πιθανότατα αυτό που ψάχνει, ή θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον ώστε να παραμείνει.
Το Δωρεάν ανάλυση SEO αποκάλυψε ότι περιεχόμενο των σελίδων που ελέγξαμε είναι κατά μεγαλύτερο ποσοστό 42,4% σε μέτριο επίπεδο. Δεύτερα σε ποσοστό έρχονται τα sites με πλούσιο περιεχόμενο στο 33,3% και τα υπόλοιπα με 24,2% είχαν φτωχό περιεχόμενο.
Το 3% ήταν εναρμονισμένο σωστά με το GDPR!!!
Ο τελευταίος έλεγχος που κάναμε ήταν αν τηρείτε η νομοθεσία του GDPR.
Εδώ να σημειώσουμε πως σύμφωνα με τη νομοθεσία όλα τα sites είναι υποχρεωμένα να τηρούν το GDPR. Το 96,6% των site που ελέγξαμε δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές σε αυτό το θέμα (μόνο 1 site), δηλαδή χρειάζεται να αλλάξουν τη πολιτική απορρήτου που έχουν. Να προσθέσουν όσοι δεν έχουν καθόλου, να τροποποιήσουν το pop up για τα cookies που έχουν ώστε να διαγράφουν τα cookies που χρησιμοποιεί το site τους. Επίσης να του δίνεται η δυνατότητα να αναθεωρήσει την απόφασή του.
Βλέποντας τις αναλύσεις Δωρεάν SEO που κάναμε καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως ελάχιστα sites ήταν σε καλή κατάσταση σε όλους σχεδόν τους ελέγχους. Ελπίζουμε με την αναφορά ανάλυσης που στείλαμε να διορθωθούν κάποια από τα λάθη που εντοπίσαμε και είναι χαρά μας που συμβάλαμε σε αυτό!