7 Λόγοι για τους οποίους Χρειάζεστε το Digital Marketing.
Καθώς η τεχνολογία προχωρά, τα smartphones πληθαίνουν και εξελίσσονται και οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο online, γίνεται όλο και περισσότερος λόγος περί Digital Marketing.
Πιθανότατα κι εσείς, μόλις αναζητήσατε στη Google κάποιον όρο σχετικό με «digital marketing» ή «e-marketing», βρήκατε την e-marketers.gr και έτσι διαβάζετε τώρα αυτό το ποστ. Όπως θα δείτε και στο υπόλοιπο
site μας και εμείς συνιστούμε την εφαρμογή διαδικτυακού μάρκετινγκ – και όχι μόνο επειδή παρέχουμε Ολοκληρωμένη Λύση Digital Marketing. Προφανώς, ο γενικός λόγος ανάπτυξης στρατηγικής ηλεκτρονικού marketing είναι η επικράτηση του internet ως βασικότερου μέσου επικοινωνίας, επιμόρφωσης, ενημέρωσης και ενασχόλησης. Οι περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως, περνούν πλέον τον επαγγελματικό και τον προσωπικό τους χρόνο «σερφάροντας» μέσα από ένα desktop, laptop, smartphone ή tablet.
Ας δούμε όμως τι σημαίνει αυτό για τη διαφήμιση και τον επιχειρηματικό κόσμο γενικότερα – τι σημαίνει για εσάς και ποιοι είναι οι επιμέρους λόγοι που επιβάλλουν το digital marketing.
1) Ο Κόσμος Μέσα από την Οθόνη
Στο βιβλίο «Η Αλίκη Μέσα από τον Καθρέφτη» η γνωστή Αλίκη της Χώρας των Θαυμάτων καταλήγει πάλι εκεί, περνώντας μέσα από έναν μαγικό καθρέφτη.
Κάπως έτσι, στη δική μας πραγματικότητα, έχει εγκαθιδρυθεί και εξαπλώνεται ο «μαγικός» διαδικτυακός κόσμος, στον οποίο ζούμε και αλληλεπιδρούμε παράλληλα με την καθημερινή μας ζωή. Διαθέτουμε προφίλ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, επικοινωνούμε και συνάπτουμε σχέσεις με άλλους χρήστες, μοιραζόμαστε και συγκεντρώνουμε πληροφορίες, πραγματοποιούμε αγορές αγαθών και υπηρεσιών. Είναι επόμενο λοιπόν, κάθε σύγχρονη επιχείρηση να έχει μια διαδικτυακή έδρα, όπου θα μπορεί να τη βρει το κοινό της, καθώς και να προωθείται με ανάλογα μέσα.
2) Έλλειψη Κατεύθυνσης & Δεδομένων
Οι ενέργειες και τα μέσα του online marketing εξαρτώνται από τη μελέτη δεδομένων, αλλά επίσης, παράγουν στοιχεία και δεδομένα. Τα δεδομένα αυτά είναι μετρήσιμα (εμφανίσεις, κλικ, επισκέψεις, αγορές κλπ) και σε συνδυασμό με τα ποιοτικά στοιχεία μιας επιχείρησης, βοηθούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων, την αναγνώριση και την επίτευξη στόχων. Είναι λοιπόν λογικό, μια εταιρεία η οποία δεν εφαρμόζει πρακτικές digital marketing, να πάσχει από έλλειψη δεδομένων, κατεύθυνσης και ξεκάθαρων επιχειρηματικών στόχων.
3) Ανταγωνισμός
Τα νέα ταξιδεύουν γρήγορα, η τεχνολογία δεν περιμένει και το πιθανότερο είναι ότι οι αντίπαλοί σας γνωρίζουν ήδη για τις δυνατότητες του digital marketing και έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τα σύγχρονα μέσα και να προσεγγίζουν το κοινό σας πριν από εσάς!
4) Το Σύγχρονο Κοινό
Αναφέρθηκε πιο πάνω, ότι ήδη η πλειοψηφία της ζωής μας έχει μεταφερθεί online. Οι νέες συνήθειες και τεχνολογίες δημιουργούν νέες συνθήκες ζωής και απαιτήσεις. Ο μέσος σύγχρονος άνθρωπος έμαθε να ζει με αυτοματισμούς, να επικοινωνεί άμεσα, να εκφράζεται δημόσια και να βρίσκει όλες τις υπηρεσίες και τα εργαλεία που χρειάζεται με τη χρήση ενός πληκτρολογίου. Κι ενώ ωριμάζει ψηφιακά, «κουβαλά» πάντα σταθερές κοινωνικού, δημογραφικού και συμπεριφορικού χαρακτήρα. Εσείς γνωρίζετε το δικό σας Σύγχρονο Κοινό και πώς να το προσεγγίσετε;
5) Digital Marketing & Εξοικονόμηση Πόρων
Η διαφήμιση ήταν ανέκαθεν απαραίτητο κομμάτι της επιχειρηματικής στρατηγικής. Η συναλλαγή, η πώληση και οι πελατειακές σχέσεις προϋποθέτουν επαφή με το κοινό και απόκτηση πελατών. Πριν την επικράτηση της σύγχρονης μορφής του internet, τα Μέσα διαφήμισης ήταν μαζικά, μη-μετρήσιμα και ως αποτέλεσμα, κόστιζαν (πολύ) περισσότερο. Εν αντιθέσει, τα Μέσα προώθησης digital marketing προσφέρουν τη δυνατότητα εξειδικευμένης στόχευσης και τη δυνατότητα συνεχούς συλλογής και αξιολόγησης δεδομένων. Με τον τρόπο αυτό, ο διαφημιστής έχει τη δυνατότητα βελτιστοποίησης στόχευσης, στρατηγικής και τελικά, του κόστους.
6) Η Δύναμη της Google και του Content Marketing
Scripta manent: τα γραπτά μένουν, έλεγαν οι Λατίνοι και αυτό ισχύει διπλά στην περίπτωση του διαδικτύου. Η εφαρμογή τακτικών Search Engine Optimization επιτρέπει την προβολή της επιχείρησής σας στις μηχανές αναζήτησης μέσα από τη χρήση λέξεων-κλειδιών και άλλων μηχανισμών. Το αλληλένδετο Content Marketing υπαγορεύει την παραγωγή και δημοσιοποίηση πρωτότυπου περιεχομένου (blog posts, social media posts ή οπτικό υλικό). Αυτό είναι αξιοποιήσιμο από τις μηχανές αναζήτησης, ενώ αναπαράγεται και «μένει» στις αναζητήσεις και τα social media. Τα Google AdWords, η διαφήμιση της Google, χρησιμοποιεί επίσης οπτικό και γραπτό περιεχόμενο.
7) Το Digital Marketing είναι Μονόδρομος
Σκεφτείτε μόνο ότι μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του ’90, ειδικά στη χώρα μας, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές δεν ήταν συνήθεις στα νοικοκυριά, ενώ σήμερα όλοι είναι online μέσω ενός κινητού ή tablet εν κινήσει και ο υπολογιστής είναι κυρίαρχο κομμάτι της δουλειάς και του προσωπικού χρόνου.
Ποιοι λόγοι πιστεύετε πως ισχύουν στην περίπτωσή σας;
Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας να τους συζητήσουμε και να σχεδιάσουμε την καλύτερη στρατηγική Digital Marketing για εσάς!
Αν βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο μοιραστείτε με τους φίλους σας στους παρακάτω συνδέσμους κοινοποίησης:
Ευχαριστούμε για την ανάγνωση!