Σχεδιασμός ιστοσελίδων
οι 10 κορυφαίες τάσεις για το 2020.
O Σχεδιασμός Ιστοσελίδων αποτελεί πάντα το Νο1 παράγοντα για μια καλή πρώτη εντύπωση.Σε μια εποχή που οι ειδοποιήσεις push και οι ατέρμονες ανοιχτές καρτέλες συνεχίζουν να ανταγωνίζονται για την προσοχή μας, μπορεί να μην εκπλήσσει το γεγονός ότι φέτος, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων θα αφορά αποκλειστικά την αισθητικότητα και τη σαφήνεια της χρήσης. Ιδού οι 10 κορυφαίες τάσεις για τον σχεδιασμός ιστοσελίδων για το 2020.
Σε ένα περιβάλλον γεμάτο πληροφορίες και ερεθίσματα, οι σημερινοί ιστότοποι πρέπει να στέλνουν τα μηνύματά τους με μεγαλύτερη σαφήνεια για να ξεχωρίζουν. Και πάνω απ ‘όλα, αυτές οι εντυπωσιακές τάσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο ώστε να έχει τέλειο στιλ και να είναι ενημερωμένος με τις ποιο πρόσφατες τάσεις στο web design:
1
Υπερμεγέθη γράμματα και στοιχεία στον σχεδιασμό ιστοσελίδων
Προκειμένου να επικοινωνούν καθαρά και στιγμιαία, οι ιστότοποι προτιμούν μεγάλα, εξέχοντα στοιχεία. Αυτό το μέγεθος σχεδίασης ισχύει για σχεδόν οτιδήποτε σε μια ιστοσελίδα, από μεγάλη, τολμηρή τυπογραφία, έως εικόνες και βίντεο πλήρους οθόνης, ακόμη και εικονίδια μενού ισοτόπου μεγάλου μεγέθους .
Διευρυμένα στοιχεία όπως αυτά είναι εντυπωσιακά και βοηθούν τους επισκέπτες του ιστότοπου να καταλάβουν τι έχει να κάνει ο ιστότοπος. φαίνονται υπέροχα σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης. Μειώστε τον αριθμό των στοιχείων σχεδίασης σε κάθε σελίδα. Λάβετε υπόψη ότι πάρα πολλά μεγάλα χαρακτηριστικά ταυτόχρονα μπορεί να δημιουργήσουν το αντίθετο αποτέλεσμα.
Στο πλαίσιο αυτής της τάσης, όλο και περισσότεροι ιστότοποι επιλέγουν μια εικόνα ή βίντεο πλήρους οθόνης στο πάνω μέρος της κάθε σελίδας, σε συνδυασμό με μεγάλη τυπογραφία . Αυτή η διάταξη εξυπηρετεί στην παράδοση ενός μηνύματος με απλό και αποτελεσματικό τρόπο, διασφαλίζοντας ότι οι πιο σημαντικές πληροφορίες όχι μόνο συναντώνται, αλλά πραγματικά καταγράφονται – και αντηχούν – στους επισκέπτες του ιστότοπου.
2
Περιεχόμενο διαχωρισμού οθόνης μια νέα τάση – σχεδιασμός ιστοσελίδων
Έχετε περισσότερες από μία ιδέες για να μεταφέρετε, αλλά θέλετε να διατηρήσετε μια ξεκάθαρη εμφάνιση; Εξετάστε το ενδεχόμενο να χωρίσετε την οθόνη σας στη μέση, επιτρέποντας σε κάθε πλευρά να καταλαμβάνει ίσο χώρο στο προσκήνιο.
Αυτή η συναρπαστική τάση για γίνει σωστά ο σχεδιασμός ιστοσελίδων σπάει το ορθογώνιο καλούπι στα δύο. Μπορείτε να κάνετε κάθε μισό της οθόνης να συμπεριφέρεται ελαφρώς διαφορετικά. Για παράδειγμα, κάντε κάποια εκπληκτική ασυμμετρία στο μείγμα παίζοντας με εφέ κύλισης και κάνοντας κάθε πλευρά να κινείται με διαφορετικό ρυθμό.
Για να εισαγάγετε την οπτική ιεραρχία σε αυτόν τον διαχωρισμένο στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, τοποθετήστε ένα επιπλέον στοιχείο στο κέντρο της οθόνης, όπου συναντώνται τα δύο μισά. Αυτά τα στοιχεία, τα οποία θα μπορούσαν να είναι οτιδήποτε από το λογότυπό σας έως το κουμπί παρότρυνσης για δράση (CTA) ή μια κεφαλίδα μενού, θα λειτουργήσουν ως σημείο εστίασης και θα εξισορροπήσουν την οθόνη.
3
Συμπαγή χρωματικά μπλοκ
Καθιστά τον σχεδιασμό ιστοσελίδων αισθητικό και εύκολο στην κατανόηση.
Συνεχίζοντας την τάση της διαίρεσης της οθόνης, ορισμένοι ιστότοποι χωρίζουν το περιεχόμενό τους σε ακόμη περισσότερα μέρη, με αποτέλεσμα μια σειρά από τετράγωνα και ορθογώνια διαφορετικού μεγέθους που διαχωρίζονται με χρώμα. Στο web design αυτή η εμφάνιση μπορεί να εκφράσει πολλά μηνύματα ταυτόχρονα, με ομαλό και συνεκτικό τρόπο.
Με μια φωτογραφία ή μερικές σύντομες γραμμές κειμένου τοποθετημένες σε κάθε ενότητα, είναι εύκολο για τους επισκέπτες του ιστότοπου να ακολουθήσουν αυτά τα κομμάτια πληροφοριών. Και για να κάνετε τη σύνθεση ακόμη πιο ενδιαφέρουσα, φροντίστε να χρωματίσετε τα τετράγωνα σε διάφορες αποχρώσεις από το συνδυασμό χρωμάτων του ιστότοπού σας .
Ενώ αυτή η τάση αφορά την εμφάνιση μιας συλλογής αντικειμένων σε μια οπτικά εντυπωσιακή διάταξη ιστότοπου , το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να απέχει από την τυχαία εργασία κολάζ. Τα χρωματικά μπλοκ πρέπει να ενώνονται για να σχηματίσουν μια συνεπή σύνθεση, καθιστώντας τον σχεδιασμό ιστοσελίδων αισθητικό και εύκολο στην κατανόηση. Βεβαιωθείτε ότι τα μπλοκ χρώματος είναι ευθυγραμμισμένα μεταξύ τους (ένα πλέγμα θα μπορούσε να είναι χρήσιμο εδώ) και ότι όλα τα διαφορετικά οπτικά στοιχεία αλληλοσυμπληρώνονται.
4
Άφθονο κενό διάστημα – σχεδιασμός ιστοσελίδων
Ο κενός χώρος μας προσφέρει μια ανάσα καθαρού αέρα.
Το κενό διάστημα (ή αρνητικός χώρος) είναι ένας όρος που αναφέρεται στις κενές περιοχές ανάμεσα στα στοιχεία σχεδίασης. Δίνει σε οποιαδήποτε σελίδα ή οθόνη μια ευρύχωρη, ισορροπημένη αίσθηση. Και ενώ συνήθως είναι λευκό, ο κενός χώρος μπορεί επίσης να αποτελείται από οποιοδήποτε άλλο χρώμα φόντου. Περιλαμβάνει το διάστημα μεταξύ γραμμών ή στηλών κειμένου, το διάστημα γύρω από κάθε ένα από τα γραφικά ή τα περιθώρια γύρω από τη σελίδα.
Δεδομένου ότι ο κενός χώρος πρόκειται να αφήσει τις περιοχές κενές, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως αναποτελεσματική σπατάλη χώρου. Στην πραγματικότητα, ο κενός χώρος μας προσφέρει μια ανάσα καθαρού αέρα. Μπορεί να αυξήσει την αναγνωσιμότητα, να επισημάνει σημαντικά στοιχεία σχεδίασης, όπως παρότρυνση για δράση , ξεχωριστά ανεξάρτητα τμήματα και να δημιουργήσει μια συνολική τακτοποιημένη και ευχάριστη εμφάνιση.
Ενώ το κενό διάστημα ήταν πάντα μια σημαντική αρχή σχεδιασμού ιστοσελίδων , το 2020 θα δούμε το κενό να μεγαλώνει και να είναι πιο εμφανές – μαζί με τις παρακείμενες εικόνες και τον τύπο του. Βλέπουμε αρμονικά σχέδια με καθαρή, εξειδικευμένη τυπογραφία και εικόνες που φαίνεται να αιωρούνται ελεύθερα στο διάστημα. Η επακόλουθη εμφάνιση είναι παρθένα αλλά απέχει πολύ από το μινιμαλιστικό, καθώς τα υπόλοιπα γραφικά είναι μεγάλα, έντονα και πολύχρωμα.
5
Εκτεθειμένο πλέγμα και παράθυρα τύπου Google & Windows
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων βρίσκει πρόσφατα έμπνευση από την ίδια την τεχνολογία. Αναφερόμενος στην εικονογραφία που γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά από τα λειτουργικά συστήματα και τις εφαρμογές μας, οι ιστότοποι μπορούν να εκφράσουν μια εμφάνιση τόσο σύγχρονη όσο και αναγνωρίσιμη .
Ορθογώνια, λεπτές γραμμές, χωρίζουν την οθόνη μας σε τμήματα, καθοδηγώντας τα μάτια μας στην επιθυμητή κατεύθυνση ανάγνωσης (μια εξαιρετική πρακτική για online αναγνώριση). Το πλέγμα και οι κατευθυντήριες γραμμές του, και οι δύο είναι συμβάσεις σχεδιασμού που συνήθως προορίζονται για εργασία πίσω από τα παρασκήνια, εκτίθενται τώρα, καθώς οι σχεδιαστές ιστότοπων επισημαίνουν την τμηματοποίηση της οθόνης και των δομικών στοιχείων της.
Τα σχήματα που θυμίζουν αναδυόμενα παράθυρα ή παράθυρα του προγράμματος περιήγησης, αποτελούν πλέον ένα απρόσκοπτο μέρος της ίδιας της σελίδας. Αυτή η εμφάνιση μπορεί να αποχρωματιστεί, υπονοώντας απαλά τη γνωστή φόρμα, ή πιο ξεκάθαρη με σχέδια που αναφέρονται έξυπνα στις πρώτες μέρες των υπολογιστών.
6
3D έντεχνες εικόνες φθορισμού νέον για φόντο
Αυτές οι ψηφιακές τρισδιάστατες εικόνες κοσμούν τους ιστότοπούς μας σε φωτεινές αποχρώσεις νέον. Έργα όπως αυτά λειτουργούν ως δελεαστικά μικρά γλυκά που προσελκύουν την προσοχή των επισκεπτών, σε αντίθεση με μια διάταξη που είναι καθαρή και ελάχιστη.
Η χρήση ψηφιακά τεχνητών τρισδιάστατων έργων τέχνης χρησιμοποιούνται ευρύτερα. Αυτό θα μπορούσε ίσως να εντοπιστεί στο γεγονός ότι τα προγράμματα μοντελοποίησης 3D είναι πιο προσβάσιμα τώρα από ό, τι στο παρελθόν. Σε συνδυασμό με τα χρώματα φθορισμού, το αποτέλεσμα είναι φουτουριστικό και ενεργητικό, εμποτίζοντας οποιονδήποτε ιστότοπο με προσωπικότητα.
Σημειώστε ότι αυτή η τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων πρέπει να χρησιμοποιείται με μέτρο. Προσπαθήστε να διασκορπίσετε τα χρώματα φθορισμού γύρω από την ιστοσελίδα ως συμπληρωματικές ή δευτερεύουσες αποχρώσεις στην παλέτα χρωμάτων σας . Για να τα εξισορροπήσετε, αναζητήστε ουδέτερες αποχρώσεις ως τα κύρια χρώματα, όπως λευκά, μαύρα και γκρι.
7
Επικαλυπτόμενα επίπεδα (layers) και ο σχεδιασμός ιστοσελίδων
Η τοποθέτηση τέτοιων στοιχείων μέσα στην ιστοσελίδα είναι ένας δελεαστικός τρόπος για να προσθέσετε βάθος στις οθόνες 2D μας, ενισχύοντας την αίσθηση ότι υπάρχουν περισσότερες από τις τέσσερις γωνίες της οθόνης μας από ό, τι συναντά το μάτι. Το πολυεπίπεδο αποτέλεσμα μπορεί να επιτευχθεί είτε τοποθετώντας στοιχεία το ένα πάνω στο άλλο έτσι ώστε να είναι εν μέρει απόκρυψη από την προβολή, είτε επιτρέποντας την εμφάνιση πρόσθετου περιεχομένου όταν πατηθεί.
Ενώ αυτή η εμφάνιση είναι πλούσια με οπτικά στοιχεία που κυριολεκτικά συσσωρεύονται το ένα πάνω στο άλλο, όταν γίνει καλά, η προκύπτουσα σύνθεση θα παραμείνει κανονική και ευανάγνωστη. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση κενού χώρου γύρω από τα στοιχεία (όπως αναφέρθηκε παραπάνω) και την ιεραρχία, με ορισμένα στοιχεία να είναι μεγαλύτερα και πιο εμφανή από άλλα.
Αυτή η εμφάνιση μπορεί να δημιουργηθεί με lightboxes , εφέ κύλισης παράλλαξης , ή με τέλεια τοποθέτηση εικόνων ή κειμένου το ένα πάνω στο άλλο.
8
Κίνηση και διαδραστικότητα – σχεδιασμός ιστοσελίδων
Τα μάτια μας στρέφονται σχεδόν ενστικτωδώς προς οποιοδήποτε κινούμενο στοιχείο της ιστοσελίδας.
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων από τα πρώτα κιόλας χρόνια προσπάθησε να ενσωματώσει την κίνηση. Τα βίντεο και τα κινούμενα σχέδια απέχουν πολύ από το να είναι ένα νέο φαινόμενο στον Ιστό. Σε τελική ανάλυση, η κίνηση είναι ένας ελκυστικός, σίγουρος τρόπος για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών του ιστότοπου, ειδικά όταν σχεδιάζετε ένα κοινό με μειωμένη προσοχή . Τα μάτια μας στρέφονται σχεδόν ενστικτωδώς προς οποιοδήποτε κινούμενο στοιχείο, ένα βιολογικό γεγονός που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αντιλαμβάνονται μια συγκεκριμένη σελίδα.
Υπάρχουν πολλές μορφές κίνησης σε αφθονία στον σχεδιασμό ιστοσελίδων: από μικρο-κινούμενες εικόνες που παρέχουν ανατροφοδότηση καθώς αιωρούνται πάνω ή κάνουμε κλικ σε στοιχεία, έως τυπογραφία που εκτείνεται σε όλη την οθόνη, έως κεφαλίδες βίντεο ή κινούμενες εικόνες πλήρους οθόνης. Το web design θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πληθώρα κατάλληλων κινούμενων εικονιδίων.
Για να λειτουργήσει αυτή η τάση για εσάς, σκεφτείτε σε ποιους τομείς θέλετε να εστιάσετε περισσότερο τον ιστότοπό σας. Λάβετε υπόψη ότι η κίνηση μπορεί να αποσπά την προσοχή κατά την κατάχρηση, οπότε φροντίστε να την εφαρμόσετε μόνο σε στρατηγικά μέρη, με τρόπο που υποστηρίζει την αφήγηση του ιστότοπού σας.
9
Φόρμες πλήρους οθόνης
Μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα των χρηστών να συμπληρώσουν και να υποβάλουν μια φόρμα.
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων έχει πρωταρχικό θέμα για αυτό το έτος είναι μεγάλα στοιχεία που περιβάλλονται από γενναιόδωρες ποσότητες κενών διαστημάτων. Είναι επομένως φυσικό ότι αυτή η τάση έχει βρει το δρόμο της σε πιο φαινομενικά κοσμικές εξελίξεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, όπως η ηλεκτρονική φόρμα .
Οι διαδικτυακές φόρμες διαδραματίζουν αναπόσπαστο μέρος σε πολλές από τις αλληλεπιδράσεις μας στο διαδίκτυο, από την εγγραφή σε μια υπηρεσία, έως τη συμπλήρωση των πληροφοριών παράδοσης σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και πολλά άλλα. Ωστόσο, κατά καιρούς, νιώθουν σαν μια κουραστική δουλειά και οι χρήστες συχνά αποφεύγουν να τα συμπληρώσουν. Η απλή πράξη της επέκτασης μιας φόρμας ώστε να καταλαμβάνει περισσότερο χώρο στη σελίδα, το καθιστά πιο ελκυστικό για να αλληλεπιδράσει. Ως αποτέλεσμα, οι φόρμες πλήρους οθόνης μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη .
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα των χρηστών να συμπληρώσουν και να υποβάλουν μια φόρμα, είναι οι μικρό-αλληλεπιδράσεις που ανταποκρίνονται στις ενέργειες των χρηστών σε πραγματικό χρόνο, καθοδηγώντας τους στη διαδικασία. Για παράδειγμα, οι λεπτές αλλαγές σχεδιασμού μπορούν να σηματοδοτήσουν ότι έχει συμπληρωθεί ένα συγκεκριμένο πεδίο και τα μηνύματα ανατροφοδότησης μπορούν να σηματοδοτήσουν μια επιτυχημένη υποβολή φόρμας.
10
Εικονογραφημένες ιστορίες με εικόνες
Η αίσθηση καλής οπτικής δημιουργούν μια αίσθηση αισιοδοξίας.
Οι ιστότοποι αξιοποιούν μια πληθώρα οπτικών εργαλείων για την αφήγηση μιας συναρπαστικής ιστορίας. Από εικονογραφήσεις έως εικονίδια και φωτογραφίες, τα γραφικά δεν είναι πλέον απλά για να προσθέσουν λίγο χρώμα στη σελίδα. Αντ ‘αυτού, είναι σκόπιμη στη χρήση εικόνων, χρησιμοποιώντας οπτικά για να υποστηρίξει το μήνυμα και να δημιουργήσει μια ταυτότητα προϊόντος .
Πράγματι, η σωστή τοποθέτηση της απεικόνισης μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Για παράδειγμα, σκεφτείτε έναν ιστότοπο skate-shop που είναι γεμάτος από γραφικά εμπνευσμένα από την τέχνη του δρόμου. Συγκριτικά, ένας μη κερδοσκοπικός ιστότοπος του οποίου τα αίσθηση καλής οπτικής δημιουργούν μια αίσθηση αισιοδοξίας, στέλνει μαζί ένα διαφορετικό μήνυμα.
Για να δημιουργήσετε μια συνεκτική οπτική γλώσσα που ενσωματώνει το όραμα της επωνυμίας σας. Περιηγηθείτε σε συλλογές διανυσματικών τεχνών για μοναδικές εικόνες, εικονίδια και εμβλήματα. Επενδύστε χρόνο για να εξερευνήσετε τις δυνατότητες των πολυμέσων για να βρείτε εικόνες που είναι προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Τέλος μπορείτε να τροποποιήσετε την ιστοσελίδα σας σύμφωνα με τα παραπάνω. Σίγουρα η περισσότερες τάσεις ήρθαν για να μείνουν αρκετό καιρό.
Αν βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο μοιραστείτε με τους φίλους σας στους παρακάτω συνδέσμους κοινοποίησης:
Ευχαριστούμε για την ανάγνωση!