Ολοκληρωμένη Λύση
Όλη η αλυσίδα του Digital Marketing σε ένα πλήρες και ενιαίο πακέτο! Ολοκληρωμένη Λύση digital marketing ονομάζουμε το ειδικά μελετημένο και ενιαίο πακέτο υπηρεσιών Digital Marketing που προσφέρει η emarketers.gr το οποίο περιλαμβάνει :
- Ανάλυση Στρατηγικής & Σχεδιασμού
- Κατασκευή Λειτουργικής Δομής
- Web Site Design
- Original Content Creation
- Content Marketing
- Google Indexing
- Search Engine Optimization
- Google AdWords
- Social Media
- E-Mail Marketing
- Seminars and Training
- Continuously Customer Service
Είναι μια πλήρης λύση, χωρίς ελλείψεις, που αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες του Digital Marketing και τις ενώνει σε μία ενιαία & συμπαγή κατασκευή , την οποία εφαρμόζουμε στα μέτρα της δικής σας επιχείρησης!
Το Digital Marketing είναι μια αλυσίδα ενεργειών που εκτελούνται στο χώρο του διαδικτύου, με στόχο την προώθηση και αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης, καθώς και την επίτευξη επιμέρους στόχων, όπως: επισκεψιμότητα, πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών κ.α. Αυτήν την αλυσίδα την ονομάζουμε Ολοκληρωμένη λύση digital marketing.
Οι ενέργειες αυτές εκτείνονται σε όλο το πεδίο και αξιοποιούν όλα τα κανάλια του σύγχρονου internet. Από εξειδικευμένο ιστότοπο, αντίστοιχο blog, λογαριασμούς σε συγκεκριμένα social media ανάλογα την περίπτωση, μέχρι επικοινωνία και καμπάνιες μέσω e-mail.
Οι ενέργειες και οι υπηρεσίες του digital marketing είναι επί της ουσίας αλληλένδετες, τροφοδοτούν η μία την άλλη, αλληλοσυμπληρώνονται και ξεκινούν στα σημεία που καταλήγει η προηγούμενη.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
- Για παράδειγμα, μια επιχείρηση που θέλει να έχει σελίδα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), πρέπει να έχει και υλικό (Content) για να τροφοδοτεί τη σελίδα της με αναρτήσεις (posts).
Αυτό το υλικό μπορεί να προέρχεται από τον ίδιο τον σχεδιασμό του ιστότοπου (κείμενο – website copy ή/και τις εικόνες του), το blog της επιχείρησης (blog post), ή να είναι ειδικά φτιαγμένο για κάθε ανάρτηση (κείμενο και εικόνα, video ή infographic).
Οι αναρτήσεις αυτές στα social media, μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε ως έχουν, οργανικά, όπου θα τις δουν μόνο οι ακόλουθοι της σελίδας, είτε να προωθηθούν στα πλαίσια οργανωμένης καμπάνιας και να προβληθούν ως διαφήμιση στο κοινό της επιλογής μας. Έτσι λοιπόν, έχουμε ενέργειες που είναι τόσο «καθαρό» Social Media Marketing (Paid Campaigns), όσο και κομμάτι του ευρύτερου Content Marketing (Paid Campaign ή οργανικά ποστ, με πρωτότυπο περιεχόμενο της επιχείρησης).
- Άλλο ένα παράδειγμα της αλυσίδας του Digital Marketing είναι το SEO (Search Engine Optimization). Γενικά, το SEO είναι μια διαδικασία που μέσα από κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και προγραμματιστικό κώδικα, ανεβάζει την κατάταξη και εμφάνιση του ιστότοπού μας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης. Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται ο ιστότοπος στα αποτελέσματα, τόσο πιο άμεσα τον βρίσκει το κοινό, το οποίο θα επηρεαστεί θετικά από την υψηλή κατάταξη.
Το SEO λοιπόν ξεκινά από τον Σχεδιασμό Ιστότοπου, όπου πρέπει να παρέμβουμε κατάλληλα στα κείμενα αλλά και το development. Η μελλοντική επιτυχία του SEO, θα φέρει περισσότερη επισκεψιμότητα από οργανικά αποτελέσματα (όχι μέσω διαφήμισης), ενώ επηρεάζει και τις διαφημιστικές καμπάνιες Google AdWords. Αυτό συμβαίνει γιατί η Google έχει θεσπίσει Δείκτη Ποιότητας των διαφημίσεων. Αυτός εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη συνάφεια της ίδιας της διαφήμισης με τη σελίδα προορισμού της, ειδικά σε ό,τι αφορά τις λέξεις-κλειδιά.
- Άλλη μια περίπτωση που δείχνει την αλληλοεξάρτηση των υπηρεσιών του Digital Marketing, είναι το e–mail Marketing.
Το e-mail Marketing είναι οργανωμένες καμπάνιες αποστολής e-mail που βασίζονται στις λίστες υπαρχόντων πελατών και τις λίστες εγγραφών Newsletter μιας επιχείρησης. Ήδη μιλάμε λοιπόν για άρρηκτη σύνδεση του με τα επιτυχημένα αποτελέσματα άλλων ενεργειών Digital marketing (απόκτηση πελατών και των στοιχείων τους, πραγματοποίηση εγγραφών στο Newsletter). Για την απόκτηση στοιχείων επικοινωνίας (leads)βασιζόμαστε στο μελετημένο Σχεδιασμό Ιστοσελίδας και Landing Pages, που περιέχουν κατάλληλα προωθητικά μηνύματα και Φόρμες Συμπλήρωσης.
Συνολικά δε, η εύρυθμη λειτουργία του Digital Marketing είτε ως Ολοκληρωμένη Λύση, είτε ως επιμέρους Υπηρεσίες, εξαρτάται από την παρακολούθηση και αξιολόγηση των δεδομένων Google Analytics.
To Google Analytics είναι εργαλείο που καταγράφει όλα τα δεδομένα επισκεψιμότητας και συμπεριφοράς κοινού για έναν ιστότοπο, καθώς και τις πηγές της:
- μηχανές αναζήτησης
- Καμπάνιες
- social media
- e-mails
Είναι επομένως απαραίτητο για την παρακολούθηση της πορείας του Digital Marketing Plan και τον εντοπισμό των κατάλληλων βελτιστοποιήσεων. Αυτό είναι Ολοκληρωμένη λύση digital marketing.

Λάθη συνάφειας και ποιότητας διαφημίσεων.
Ας πάρουμε την περίπτωση που ο πελάτης μας επιλέγει να προχωρήσει μόνο με Καμπάνια Google AdWords σε ένα υπάρχον website του.
Όπως είδαμε πιο πάνω, η Google αξιολογεί, κατατάσσει και προβάλλει κάθε διαφήμιση, ανάλογα με τον Δείκτη Ποιότητας. Ο Δείκτης αυτός έχει να κάνει με τη συνάφεια της διαφήμισης με τη σελίδα προορισμού της. Οπότε, αν ο σκοπός του πελάτη είναι να διαφημίσει τον ιστότοπό του και παραπέμπει επισκεψιμότητα στις σελίδες του μέσω των διαφημίσεων, αφήνει ακάλυπτο το 50% της επιτυχίας της Καμπάνιας!
Και αυτό γιατί αν η κάθε σελίδα στην οποία παραπέμπει μια διαφήμιση, δεν έχει αντίστοιχο περιεχόμενο ή/και κατάλληλη δομή, κρίνεται απαραίτητη η παρέμβαση σε επίπεδο Υπηρεσιών SEO & Σχεδιασμού Ιστοσελίδας.
Μια πλήρης σελίδα, από άποψη digital marketing, θα πρέπει να:
- Περιέχει όλες τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, τόσο για τα αποτελέσματα των οργανικών αναζητήσεων στις μηχανές αναζήτησης, όσο και για την προβολή στις Καμπάνιες Google AdWords
- Να έχει κατάλληλο προγραμματισμό, design και ποιοτικό γραπτό περιεχόμενο που διευκολύνουν το σύγχρονο χρήστη, αλλά και ανεβάζουν την κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google
- Να έχει κατάλληλη δομή και ροή περιεχομένου, ώστε να καθοδηγεί το χρήστη στις απαραίτητες πληροφορίες και τις επιθυμητές ενέργειες από άποψη digital marketing (π.χ πραγματοποίηση αγοράς, εγγραφή σε Φόρμα/Newsletter κ.α)
Αυτό είναι Ολοκληρωμένη λύση digital marketing.
Αυτό προϋποθέτει:
- να έχει πρώτα δουλευτεί και βελτιστοποιθεί το αρχικό site και οι ανάλογες landing pages σε επίπεδα Search Engine Optimization (SEO). Δηλαδή να υπάρχουν οι κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και περιεχόμενο που θα ανεβάζουν την ποιότητα της διαφήμισης, αλλά και την αξία και συνάφεια ολόκληρου του site στην αξιολόγηση της Google.
- στην περίπτωση διαφημίσεων AdWords στο Δίκτυο Προβολής, να έχουμε στη διάθεσή μας οπτικό υλικό συνεπές και συναφές με το επίσημο site και τα διαφημιζόμενα προϊόντα/υπηρεσίες.
Οι βασικοί παράγοντες στησίματος και επιτυχίας των Καμπανιών AdWords λοιπόν, προϋποθέτουν πρώτα τον ανάλογο σχεδιασμό site από άποψη ροής της πληροφορίας, αλλά κυρίως την εφαρμογή πρακτικών SEO σε όλο τον ιστότοπο.

Λάθη αξιοποίησης της καμπάνιας.
Άλλο ένα παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση ο πελάτης να διαθέτει ήδη site και να ζητήσει να στήσουμε λογαριασμούς social media – π.χ στο Facebook.
Εδώ, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ελλείψεις σε δύο επίπεδα.
Μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook, προϋποθέτει τα εξής:
- Σύνδεση και τροφοδοσία με πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα με σελίδες, κείμενα και οπτικό υλικό για αγαθά και υπηρεσίες από το site (share & like ενέργειες ή έστω εικόνες, blog posts). Αυτά, θα αποτελέσουν πρώτη ύλη για την τροφοδοσία των αναρτήσεων και η στρατηγική αναπαραγωγής και διαμοιρασμού τους, αποτελούν κομμάτι του Content Marketing (αλλά και του Σχεδιασμού Ιστότοπου). Τέλος, το ύφος του περιεχομένου των καθημερινών αναρτήσεων και της σελίδας μας, θα ορίσουν και το στυλ των ποστ που θα προωθήσουμε στα πλαίσια μιας Καμπάνιας.
- Το 2ο επίπεδο ελλείψεων, θα έχει να κάνει με την πλήρη Αξιολόγηση του Facebook τόσο ως μέσου καθημερινής προσέγγισης του κοινού και Content Marketing, όσο και ειδικότερα των όποιων Καμπανιών τρέξουμε. Το ίδιο το Facebook μας παρέχει δεδομένα για αποτελέσματα Καμπανιών και αλληλεπιδράσεις. Ωστόσο, ο μόνος τρόπος να το κρίνουμε γενικότερα ως ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας και προώθησης της επιχείρησής μας, είναι να δούμε την απόδοση και τα δεδομένα του σε συνάρτηση με τη συνολική επισκεψιμότητα του ιστότοπού μας και τα άλλα κανάλια. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της παρακολούθησης του Google Analytics, των συνολικών δεδομένων ιστότοπου και των ακόλουθων Συνβουλευτικών Υπηρεσιών & Optimization.
Αυτό είναι Ολοκληρωμένη λύση digital marketing.
Χωρίς την Ολοκληρωμένη Λύση digital marketing, προκύπτουν τα εξής κενά:
- Η έλλειψη συνεπούς σχεδιασμού site οδηγεί σε διαφορά ποιότητας και περιεχομένου της αρχικής παρουσίασης των προωθούμενων αγαθών και των προωθούμενων ποστ.
- Η επιλογή μεμονωμένης Καμπάνιας και όχι συνολικής διαχείρισης λογαριασμού Facebook, οδηγεί σε ασυμφωνία ύφους και περιεχομένου σε οργανικά ποστ και Καμπάνια.
- Η απουσία Content Marketing (οργανικά posts, blog posts, videos, infographics, e-books, social media conversation) και ενιαίας στρατηγικής social media, οδηγεί σε έλλειψη υλικού, απουσία σχέσης και επικοινωνίας με το κοινό μας, άρα και μειωμένη αλληλεπίδραση και συμμετοχή σε οποιαδήποτε Καμπάνια.
Επιπρόσθετα, χωρίς την υπηρεσία παρακολούθησης και αξιολόγησης δεδομένων Analytics σε ό,τι αφορά την επισκεψιμότητα και την απόκτηση κοινού και πελατών, κάθε υπηρεσία παραμένει ελλιπής. Έχουμε αδυναμία αξιολόγησης και βελτίωσης των ενεργειών μας.
Άρα, στο παράδειγμά μας, ο πελάτης τελικά δε θα λάβει υπηρεσίες στο μέγιστο των πιθανών δυνατοτήτων του digital marketing, πράγμα που θα έχει αρνητικές συνέπειες στην αρχική του επένδυση.
Τέτοιες ελλείψεις, όπως αυτές που αναφέραμε στις περιπτώσεις μεμονωμένων πακέτων, θα οδηγήσουν αναγκαστικά τον επιχειρηματία σε αγορά των έξτρα υπηρεσιών που λείπουν, πράγμα που θα οδηγήσει σε μια εκ των υστέρων εφαρμογή της Ολοκληρωμένης Λύσης, μεμονωμένα και με μεγαλύτερο κόστος.
Επίσης, η κατανόηση των ελλείψεων θα επέλθει μετά την πρώτη εφαρμογή των επιλεγμένων υπηρεσιών, οπότε ο πελάτης μας θα έχει ήδη επιβαρυνθεί με το όποιο περαιτέρω κόστος χρήματος και χρόνου για την εφαρμογή τους (π.χ κόστος καμπάνιας, παραγωγής οπτικού υλικού κλπ).
H emarketers.gr με την Ολοκληρωμένη Λύση που προσφέρει, παρέχει τη δυνατότητα πλήρους ελέγχου στρατηγικής και ποιότητας Digital Marketing σε κάθε βήμα! Επικοινωνήστε Τώρα μαζί μας να συζητήσουμε και να σχεδιάσουμε μαζί από την αρχή το πλήρες πακέτο Digital Marketing που χρειάζεστε!