Ανάλυση WebSite
Ανάλυση WebSite.
Σε τι χρησιμεύει η ανάλυση του web site μας; Πώς αυτή συνδέεται με την απήχηση και την επιτυχία του web site ή του eshop μας.
Είναι πολλές οι φορές που χτίζουμε μια σελίδα στον ιστότοπό μας, στο e-shop , στο blog μας πρόχειρα, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη μας τίποτα περισσότερο από την ανάγκη μας να δημιουργήσουμε και να εκφραστούμε . Ένα λάθος που το αντιλαμβανόμαστε, όταν αφού «ανεβάσουμε» την σελίδα, διαπιστώνουμε ότι είμαστε οι μόνοι που την χαιρόμαστε!
Ότι δημοσιοποιείτε στο internet έχει δημιουργηθεί για να λάβει αναγνώριση Funs, Πωλήσεις, ψήφους και πάει λέγοντας. Είναι άρα απαραίτητο ότι ανεβαίνει να έχει όσο το δυνατό μεγαλύτερη απήχηση. Την απήχηση αυτή την πετυχαίνουμε με πολλή δουλειά, γνώση του digital marketing, γνώση του e- commerce, γνώση των social media, με πλούσιο και πρωτότυπο περιεχόμενο και τέλος με seo optimization.
Όμως όλα αυτά θα πρέπει να λειτουργούν σωστά! κάτι που λίγοι προσέχουν και πολλοί αγνοούν!
Η ανάλυση του web site και του eshop μας θα μας δώσει πληροφορίες που είναι εξαιρετικά κρίσιμες για την απήχηση και την επισκεψιμότητα του
Επιγραμματικά θα αναφέρω μερικά από τα προβλήματα που μπορούμε να αντιληφθούμε μόνο μέσω της ανάλυσης του website μας : ταχύτητα φόρτωσης, script που μειώνουν την αξιοπιστία , κενά ασφαλείας, επεξεργασία φωτογραφιών , επεξεργασία κειμένων …ή λίστα είναι μεγάλη!
Παρακάτω θα βρεις τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να βγάλουμε στην επιφάνεια αυτά τα προβλήματα , δοκίμασε τα!
Θέλεις μια δική μας εκτίμηση για τα αποτελέσματα της ανάλυσης & πώς μπορούμε να βοηθήσουμε στην επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν;
Συμπλήρωσε την φόρμα εδώ.!
Τεχνική Ανάλυση.
Έλεγχος κώδικα & λειτουργίας.
DareBoost
Το συγκεκριμένο εργαλείο μας δίνει έναν τεχνικό έλεγχο του site! Μας δείχνει από τη πλευρά του κώδικα στη σελίδα, τα λάθη που έχει αλλά και τα σημεία που θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Το dareboost μας αναφέρει τα σημεία εκείνα που υπάρχουν σημαντικά προβλήματα και τι θα έπρεπε να τροποποιηθεί στον κώδικα ώστε να έχουμε σωστά τεχνικά websites. Δίνει παραδείγματα για το κάθε λάθος που εντοπίζει και τις πιθανές λύσεις του.

Mobile Friendly
Η συμβατότητα των sites στις κινητές συσκευές είναι πολύ σημαντική αν αναλογιστεί κανείς πως σε πλειοψηφία οι χρήστες του internet είναι από κινητά τηλέφωνα.
Πλέον η Google λαμβάνει υπόψη της τα sites (ως προς τη responsive συμπεριφορά τους, την ταχύτητα φόρτωσης κ.α.) εξίσου με τους σταθερούς υπολογιστές. Το γεγονός αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να είναι μια σελίδα φιλική προς κινητές συσκευές όχι μόνο για τη διευκόλυνση των χρηστών που θα επισκεφτούν τη σελίδα από κάποιο κινητό ή tablet αλλά και για την κατάταξή του website στη google.

Ταχύτητα Site
Η ταχύτητα φόρτωσης των site είναι ένα από τα σημεία που πρέπει να προσεχτούν ιδιαίτερα. Όσο ωραία ή περιεκτική και αν χτίσουμε μια σελίδα, αν αυτή αργεί να φορτώσει, ο χρήστης κατά μεγάλο ποσοστό δεν θα περιμένει και θα βγει απ το site αναζητώντας αυτό που επιθυμεί σε κάποιο ανταγωνιστικό, πιο γρήγορο site. Αργές ταχύτητες φόρτωσης συχνά οφείλονται σε αργό server, σε λάθος σχεδιασμό του css καοι της javscript και σε πολύ υψηλού μεγέθους εικόνες όπου φορτώνουν ή νωρίτερα απ’ όσο χρειάζεται ή είναι το φαινόμενο μέγεθος τους μικρότερο από το πραγματικό.

Ασφάλεια και Προσωπικά δεδομένα.
Πόσο εκτεθειμένοι είστε;.

GDPR compliance
Το GDPR πρέπει να τηρείται από κάθε site και κάθε επιχείρηση. Κάθε φορά που επικοινωνεί κάποιος μαζί σας μέσω φόρμας συμπλήρωσης δεν επιτρέπεται να επικοινωνήσετε εσείς μαζί του ή να χρησιμοποιήσετε το email του, χωρίς εκείνος να έχει δώσει την ρητή συγκατάθεσή του. Ακόμα ο κάθε χρήστης του website σας θα πρέπει να δώσει ρητή συγκατάθεση για να εφαρμόσετε cookies στη πλοήγησή του. Για κάθε χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα σας θα πρέπει να είναι απενεργοποιημένα τα cookies και μόνο αν εκείνος τα αποδεχτεί να ενεργοποιηθούν. Επίσης θα πρέπει να έχει την επιλογή να αναθεωρήσει την απόφασή του ανά πάσα στιγμή.

Security/Malware
Η ασφάλεια είναι βασικός παράγοντας για κάθε site, είτε ως ιδιοκτήτης είτε ως χρήστης.
Η Google πλέον θεωρεί μη ασφαλή τα url όπου δεν έχουν κωδικοποίηση, SSL δηλαδή (αυτό μπορεί κάποιος να το δεί στο url όπου ο σύνδεσμος ξεκινάει με https και όχι με http). Ακόμα ένα θέμα ασφάλειας είναι τα malware, δηλαδή τα κακόβουλα λογισμικά. Θα πρέπει να γίνεται έλεγχος σχετικά με τα scripts που μπορεί να προσβάλουν τη σελίδα σας κάποιο πιθανόν κακόβουλο λογισμικό να διορθώνεται.
Ανάλυση SEO & ανταγωνιστών.
Σε βάθος ανάλυση ανά λέξη κλειδί.

Visibility – Organic results
Το Visibility organic results δείνει μια κατάταξη του site, όσον αφορά στις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί. Στη πραγματικότητα οπτικοποιεί, σε ποια θέση θα συναντήσει κάποιος το site που αναλύει κάθε φορά για τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί. Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως το visibility λαμβάνει υπόψη του εκείνες τις λέξεις κλειδιά που αναζητούνται στη google. Δίνει αποτελέσματα και για σταθερούς υπολογιστές και για κινητές συσκευές.
Visibility – SEO power chart
Το visibility είναι ένα ελληνικό εργαλείο το οποίο με βάση συγκεκριμένων αλγορίθμων παράγει διαγράμματα για το site που αναλύει κάθε φορά με βάση τον λογαριθμικό παράγοντα. Δίνει μια βαθμολογία για κάθε website όπου υπολογίζεται από κάθε λέξη στην οποία εμφανίζεται, ξεκινούν από 100 στην 1η θέση, αλλά μειώνονται πολύ μετά την 11η θέση και δραματικά μετά την 50η. H βαθμολογία επηρεάζεται από τον μέσο μηνιαίο όγκο αναζητήσεων κάθε λέξης κλειδί στο Google.


Critical Seo tag Tester
To seo tester είναι ένα εργαλείο που μας δείχνει κατά πόσο είναι ρυθμισμένα σωστά τα meta tags μας αλλά και γενικότερα όλη η κατάσταση του SEO στη σελίδα την οποία του δίνουμε να αναλύσει. Για να έχουμε ένα website σωστά ρυθμισμένο ως προς το SEO πρέπει να έχουμε με 100% στα meta tags, δηλαδή τα h1, h2, h3, title, description κ.λπ.
Ποιότητα περιεχομένου & Social media influence.
Κατά πόσο το περιεχόμενο δημιουργεί πελάτες.

Social Media
Η παρουσία των social media σε ένα website είναι ένα πολύ σημαντικός παράγοντας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να εμφανίζονται και για follow αλλά και για share. Τα social media έχουν την ικανότητα να στερεώσουν ένα brand. Με share σελίδων ή άρθρων σας είτε από εσάς τους ίδιους είτε από χρήστες του website σας, με δενδροειδή μορφή και σταδιακά, σας μαθαίνει περισσότερος κόσμος και βλέπει τη δουλειά σας. Με αυτό τον τρόπω, μέσω των social media αυξάνεται η επισκεψιμότητα στο website.
Content – Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο ενός website θεωρείται το παν. Δεν είναι μόνο σημαντικό γιατί θα πρέπει να καλύψει τον επισκέπτη, δηλαδή να βρει αυτό που ψάχνει στη σελίδα σας, αλλά και για λόγους κατάταξης της σελίδας στη Google. Η Google εκτός από τα meta tags που αναφέραμε παραπάνω, ελέγχει και το περιεχόμενο μια σελίδας. Για ένα πλούσιο περιεχόμενο θα πρέπει να υπάρχουν κείμενα, πολυμέσα καθώς θα βοηθούσε πολύ η ύπαρξη κάποιου blog, με άρθρα σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας που θα είναι χρήσιμα και ενδιαφέρον για τους χρήστες του website σας αλλά και περιεκτικά σε λέξεις κλειδιά για την κατάταξη στη Google.