Ανάλυση SEO WebSite

Aνάλυση του website σας σε 8 κρίσιμους τομείς

Ανάλυση SEO WebSite.

Πλήρη αναφορά στα Ελληνικά με 4 έγκυρα εργαλεία αναφοράς σε 8 κρίσιμους τομείς.

website-check-doctor
Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε τι κατάσταση είναι το website σας;

Με την ανάλυση SEO του website σας ελέγχετε τη κατάσταση της σελίδας σας και ποιά σημεία της χρειάζονται διόρθωση. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς πόσα και ποιά προβλήματα θα διορθώσετε ή θα βελτιστοποιήσετε.

Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε ανάλυση website.

Η ανάλυση website περιλαμβάνει 4 έγκυρα εργαλεία αναφοράς σε 8 κρίσιμους τομείς που κάνουμε ώστε να αποκτήσουμε μια γενική εικόνα για τη κατάσταση της σελίδας που μελετούμε.

Έγκυρα εργαλεία αναφοράς
website-check-tools

1. Similar Web. Στην αναφορά αυτή βλέπουμε μια γενική εικόνα του website. Την επισκεψιμότητα του και από πού προέρχεται.

2. Visibility – SEO power chart. Εδώ έχουμε το διάγραμμα της ισχύος του site με βάση τον λογαριθμικό παράγοντα. Δηλαδή, οι βαθμοί που δίνονται στον ιστότοπο για κάθε λέξη στην οποία εμφανίζεται, ξεκινούν από 100 στην 1η θέση, αλλά μειώνονται πολύ μετά την 11η θέση και δραματικά μετά την 50η. H βαθμολογία επηρεάζεται από τον μέσο μηνιαίο όγκο αναζητήσεων κάθε λέξης κλειδί στο Google.

3. Visibility – Organic results. Εδώ έχουμε αναλυτικά σε ποιες λέξεις κλειδιά εμφανίζεστε, στην Google,  ταξινομημένα με βάση το καλύτερο αποτέλεσμα.

4. DareBoost. Εδώ έχουμε το performance του site! Βασικός παράγοντας για μια βελτίωση του SEO σας! Σε αυτό το report έχουμε όλα τα τεχνικά θέματα  που πρέπει να λυθούν για να βελτιωθεί η σελίδα και να ενισχύσει την κατάταξη σας.

Έλεγχοι σε κρίσιμους τομείς
website-check-checks

1. SEO Tag Friendly. Αφορά το κατά πόσο σωστά είναι ρυθμισμένα τα tags (h1, h2, h3, title, description κ.α.) στη σελίδα, και γενικότερα κατά πόσο είναι SEO friendly ένα site.

2. Mobile Friendly. Τα sites είναι βασικό να είναι φιλικά προς κινητές συσκευές.

3. Security/Malware. Αφορά την ασφάλεια του site ως προς SSL αλλά και ως προς τυχόν επιθέσεις κακόβουλων λογισμικών.

4. Speed. Η ταχύτητα της σελίδας στις κινητές συσκευές και σε επιτραπέζιους υπολογιστές είναι πολύ σημαντική ώστε ένας χρήστης να επισκεφτεί ένα site.

5. Site Traffic. Είναι βασικό να γνωρίσουμε την επισκεψιμότητα της σελίδας, τις πηγές επισκεψιμότητας, τις χώρες ενδιαφέροντος κ.α.

6. Social. Τα social media ειναι σημαντικά και συμβάλουν στην επισκεψιμότητα ενός site.

7. Content. Το περιεχόμενο ενός site είναι πολύ σημαντικό, τόσο ως προς τα κείμενα όσο και ως προς τις φωτογραφίες, βίντεο, και πολυμέσα γενικότερα.

8. GDPR compliance. Όλα τα sites πρέπει να πληρούν τη νομοθεσία του GDPR.

Συμπληρώστε πατώντας ΤΩΡΑ την φόρμα για την ανάλυση του website σας  ή συνεχίστε την ανάγνωση..

Τι περιλαμβάνει η ανάλυση website αναλυτικά:

Δείτε τα αποτελέσματα των website που αναλύσαμε ΕΔΩ

Τα 4 Έγκυρα Εργαλεία Αναφοράς

Με τα παρακάτω εργαλεία αναφοράς ελέγχουμε το site και παίρνουμε στοιχεία για την γενική του εικόνα.

similar-entypa

Το εργαλείο αυτό μας δείχνει την επισκεψιμότητα του site σε διάφορα επίπεδα. Αφορά τη χώρα με τα μεγαλύτερα ποσοστά επισκεψιμότητας. Το μέσο που χρησιμοποιείται συχνότερα, δηλαδή κινητές συσκευές ή σταθεροί υπολογιστές. Περιλαμβάνει χρονικό διάγραμμα για την επισκεψιμότητα και από ποιες πηγές προέρχεται, direct πηγές (δηλαδή οι χρήστες πληκτρολογούν απευθείας το url του site), οργανική αναζήτηση (δηλαδή οι χρήστες μεταφέρονται στο site από κάποια αναζήτηση που κάνανε), social media κ.α.

Visibility – SEO power chart

https://visibility.gr/

Το visibility είναι ένα ελληνικό εργαλείο το οποίο με βάση συγκεκριμένων αλγορίθμων παράγει διαγράμματα για το site που αναλύει κάθε φορά με βάση τον λογαριθμικό παράγοντα. Δίνει μια βαθμολογία για κάθε website όπου υπολογίζεται από κάθε λέξη στην οποία εμφανίζεται, ξεκινούν από 100 στην 1η θέση, αλλά μειώνονται πολύ μετά την 11η θέση και δραματικά μετά την 50η. H βαθμολογία επηρεάζεται από τον μέσο μηνιαίο όγκο αναζητήσεων κάθε λέξης κλειδί στο Google.

visibility-seo-entypa
visibility-organic-entypa

Visibility – Organic results

https://visibility.gr/

Το Visibility organic results δείνει μια κατάταξη του site, όσον αφορά στις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί. Στη πραγματικότητα οπτικοποιεί, σε ποια θέση θα συναντήσει κάποιος το site που αναλύει κάθε φορά για τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί. Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως το visibility λαμβάνει υπόψη του εκείνες τις λέξεις κλειδιά που αναζητούνται στη google. Δίνει αποτελέσματα και για σταθερούς υπολογιστές και για κινητές συσκευές.

Το συγκεκριμένο εργαλείο μας δίνει έναν τεχνικό έλεγχο του site! Μας δείχνει από τη πλευρά του κώδικα στη σελίδα, τα λάθη που έχει αλλά και τα σημεία που θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Το dareboost μας αναφέρει τα σημεία εκείνα που υπάρχουν σημαντικά προβλήματα και τι θα έπρεπε να τροποποιηθεί στον κώδικα ώστε να έχουμε σωστά τεχνικά websites. Δίνει παραδείγματα για το κάθε λάθος που εντοπίζει και τις πιθανές λύσεις του.

dareboost-entypa

Στη συνέχεια κάνουμε τους εξής ελέγχους

σχετικά με τη συμβατότητα προς κινητά τηλέφωνα, το περιεχόμενο του site κ.α.

seo-tester-entypa

Critical Seo tag Tester

https://www.seotesteronline.com/

To seo tester είναι ένα εργαλείο που μας δείχνει κατά πόσο είναι ρυθμισμένα σωστά τα meta tags μας αλλά και γενικότερα όλη η κατάσταση του SEO στη σελίδα την οποία του δίνουμε να αναλύσει. Για να έχουμε ένα website σωστά ρυθμισμένο ως προς το SEO πρέπει να έχουμε με 100% στα meta tags, δηλαδή τα h1, h2, h3, title, description κ.λπ.

Η συμβατότητα των sites στις κινητές συσκευές είναι πολύ σημαντική αν αναλογιστεί κανείς πως σε πλειοψηφία οι χρήστες του internet είναι από κινητά τηλέφωνα.
Πλέον η Google λαμβάνει υπόψη της τα sites (ως προς τη responsive συμπεριφορά τους, την ταχύτητα φόρτωσης κ.α.) εξίσου με τους σταθερούς υπολογιστές. Το γεγονός αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να είναι μια σελίδα φιλική προς κινητές συσκευές όχι μόνο για τη διευκόλυνση των χρηστών που θα επισκεφτούν τη σελίδα από κάποιο κινητό ή tablet αλλά και για την κατάταξή του website στη google.

free-seo-mobile-entypa
free-seo-malware-entypa

Η ασφάλεια είναι βασικός παράγοντας για κάθε site, είτε ως ιδιοκτήτης είτε ως χρήστης.

Η Google πλέον θεωρεί μη ασφαλή τα url όπου δεν έχουν κωδικοποίηση, SSL δηλαδή (αυτό μπορεί κάποιος να το δεί στο url όπου ο σύνδεσμος ξεκινάει με https και όχι με http). Ακόμα ένα θέμα ασφάλειας είναι τα malware, δηλαδή τα κακόβουλα λογισμικά. Θα πρέπει να γίνεται έλεγχος σχετικά με τα scripts που μπορεί να προσβάλουν τη σελίδα σας κάποιο πιθανόν κακόβουλο λογισμικό να διορθώνεται.

Ταχύτητα Site

https://developers.google.com/speed

Η ταχύτητα φόρτωσης των site είναι ένα από τα σημεία που πρέπει να προσεχτούν ιδιαίτερα. Όσο ωραία ή περιεκτική και αν χτίσουμε μια σελίδα, αν αυτή αργεί να φορτώσει, ο χρήστης κατά μεγάλο ποσοστό δεν θα περιμένει και θα βγει απ το site αναζητώντας αυτό που επιθυμεί σε κάποιο ανταγωνιστικό, πιο γρήγορο site. Αργές ταχύτητες φόρτωσης συχνά οφείλονται σε αργό server, σε λάθος σχεδιασμό του css καοι της javscript και σε πολύ υψηλού μεγέθους εικόνες όπου φορτώνουν ή νωρίτερα απ’ όσο χρειάζεται ή είναι το φαινόμενο μέγεθος τους μικρότερο από το πραγματικό.

speed-entypa
Έλεγχοι πλοήγησης στο website.

Τέλος κάνουμε κάποιους ελέγχους παρατηρώντας συγκεκριμένα θέματα.

social-entypa

Social Media

Η παρουσία των social media σε ένα website είναι ένα πολύ σημαντικός παράγοντας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να εμφανίζονται και για follow αλλά και για share. Τα social media έχουν την ικανότητα να στερεώσουν ένα brand. Με share σελίδων ή άρθρων σας είτε από εσάς τους ίδιους είτε από χρήστες του website σας, με δενδροειδή μορφή και σταδιακά, σας μαθαίνει περισσότερος κόσμος και βλέπει τη δουλειά σας. Με αυτό τον τρόπω, μέσω των social media αυξάνεται η επισκεψιμότητα στο website.

Content – Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο ενός website θεωρείται το παν. Δεν είναι μόνο σημαντικό γιατί θα πρέπει να καλύψει τον επισκέπτη, δηλαδή να βρει αυτό που ψάχνει στη σελίδα σας, αλλά και για λόγους κατάταξης της σελίδας στη Google. Η Google εκτός από τα meta tags που αναφέραμε παραπάνω, ελέγχει και το περιεχόμενο μια σελίδας. Για ένα πλούσιο περιεχόμενο θα πρέπει να υπάρχουν κείμενα, πολυμέσα καθώς θα βοηθούσε πολύ η ύπαρξη κάποιου blog, με άρθρα σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας που θα είναι χρήσιμα και ενδιαφέρον για τους χρήστες του website σας αλλά και περιεκτικά σε λέξεις κλειδιά για την κατάταξη στη Google.

content-entypa
free-seo-GDPR-entypa

GDPR compliance

Το GDPR πρέπει να τηρείται από κάθε site και κάθε επιχείρηση. Κάθε φορά που επικοινωνεί κάποιος μαζί σας μέσω φόρμας συμπλήρωσης δεν επιτρέπεται να επικοινωνήσετε εσείς μαζί του ή να χρησιμοποιήσετε το email του, χωρίς εκείνος να έχει δώσει την ρητή συγκατάθεσή του. Ακόμα ο κάθε χρήστης του website σας θα πρέπει να δώσει ρητή συγκατάθεση για να εφαρμόσετε cookies στη πλοήγησή του. Για κάθε χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα σας θα πρέπει να είναι απενεργοποιημένα τα cookies και μόνο αν εκείνος τα αποδεχτεί να ενεργοποιηθούν. Επίσης θα πρέπει να έχει την επιλογή να αναθεωρήσει την απόφασή του ανά πάσα στιγμή.

Συμπληρώστε την αίτηση για να λάβετε Ανάλυση Website.






[recaptcha]
thewebsurvivor